La primera vegada….Preguntes

primera vezFoto: Pixabay

Informació de : sexejoves.gencat.cat

Quan es parla de “primera vegada” ens referim normalment, al primer cop que es té una relació sexual amb penetració. Això no vol dir que les altres “primeres vegades” (la de tocar-vos, la de veure-us despullats, el primer orgasme, etc.) no tinguin també molta importància. En tot cas, la primera vegada que realitzeu l’acte sexual amb penetració té un significat especial.

Cada persona ha de ser capaç de decidir com, amb qui i en quin moment vol començar a tenir relacions sexuals amb penetració. De la mateixa manera, teniu el dret de decidir quin tipus de pràctiques sexuals voleu experimentar.

 

Preguntes

  1. Què faig si, com a noi o noia, em sento pressionat i estic indecís?
  2. Quan començar?
  3. Faré el ridícul si no estic a l’altura de la situació?
  4. Puc quedar-me embarassada la primera vegada?
  5. Orgasme i primera vegada. Fa mal la primera vegada? Els nois sentim dolor la primera vegada?
  6. Els meus amics ho han fet i jo encara no.
  7. Sempre hi ha amor la primera vegada?

 

